tisdag, oktober 22, 2013

Det blir inte alltid som man tänkt sig II

Nej som jag skrev nyligen så blir det inte alltid som man tänkt sig. Det visade sig att ingen av mina Storchefer som skulle kommit från Paris denna veckan kunde komma. Av olika skäl. Så idag kunde jag, istället för att ha ett tidigt kvällsmöte med ena Storchefen, istället åka hem i såpass god tid att jag kan närvara vid det Halloween Party som några Klassföräldrar anordnar för Lill-Skruttans klass. Det känns kul eftersom jag ju inte fick chansen att träffa några föräldrar på födelsedagskalaset i helgen. Ännu en sak som känns skön är att kalaset är här i huset intill. I festlokalen där. Högst upp. 38:e våningen. Det huset som är ihopbyggt med vårt. Så vi kommer inte ens att behöva ta på oss ytterkläder utan har endast två hissturer dit. Sådant är himla skönt när man ska på kalas en vardagskväll.

Vad Lill-Skruttan ska vara? Jo en av hennes favoriter...
Snövit!




6 kommentarer:

eastcoastmom sa...

Hon kommer vara perfekt som Snövit!

Josefine sa...

Vilken fin bild!

Desiree sa...

Trevligt! Sådana överraskningar gillar man.

Saltistjejen sa...

eastcoastmom,
:-) Ja hon älskade sin Snövitklänning.


Josefin,
Tack!! Den tog på vår Disneykryssning i början av året.


Desiree,
Ja visst är det skönt med sådana överraskningar ibland. Det var jätteroligt att kunna vara med på kalaset igår även om jag verkligen tycker det var tråkigt att inte träffa min ena Storchef.

Sahra sa...

Åh hon kommer bli en perfekt Snövit. Är bilden från kryssningen? Kul att du kan vara med. Viktigt att lära känna alla nya barn och föräldrar och vad kan vara bättre än vid ett sånt här tillfälle
Kram

Annika sa...

SÅ söt hon kommer att vara som Snövit!!
Låter bra med halloweenpartyt!
Kram!!